Jak čerpáte energii Vy?

Jak čerpáte energii Vy?
Jak čerpáte energii Vy?

úterý 1. dubna 2014

Bohužel to není Apríl

Milé ženy,
musím se vám přiznat - bohužel jsem 30-ti denní očistu nevydržela...Nijak se za to nekritizuji, prostě to tak je...Nebudu to svádět na okolnosti co se mi poslední dobou dějí, protože si okolnosti a příležitosti vytváříme pouze my sami. Moje nedodržení mě nutí se pozastavit a přehodnotit co dělám a jak to dělám...

Docházím k závěru, že mě paralizuje strach ze změny...Ze změny jídelníčku a životního stylu, ze změny zaměstnání, ze změny stávajícího žití...

A tak jsem si vymyslela na sebe jiný "challenge" - budu se snažit co nejčastěji (tj. min. jednou týdně) zkusit něco změnit, alespoň to vyzkoušet - pokud to bude fungovat, fajn zařadím to do svého života, pokud ne - sbohem a šáteček ;-)

Dnes jsem si řekla DOST zabývání se věcmi, které nemohu změnit - nemohu změnit své zaměstnavatele - mohu změnit pouze sebe - či-li najít si něco co mi nastávající situaci vyváží... Co by se vám líbilo více - kurzy korálkování či relaxační masáže?

Abych dnes udělala něco jinak, tak jsem si doma zacvičila, ač mě ještě vše bolí z nedělní úžasné projížďky a místo čokoládové bábovky (na kterou bych musela kupovat extra ingredience) jsem zkusila upéct koláč z vloček a co dům dal...Sice malé krůčky, ale i těmi se dá dojít k cíli :-)
ps: abych se pochlubila - konečně jsem se rozhoupala otevřít si na fler.cz obchůdek :-) můžete mrknout  na www.fler.cz/sveikata

Žádné komentáře:

Okomentovat